Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Ο γάμος του Καμπύσια


(Αρχείο Στέλιου Γκόγκου)

5 σχόλια:

2bu είπε...

Αριστερά η βάβω μου η Όλγα του Σταμάτη.Αν ο πιτσιρικάς κάτω από τη νύφη είναι ο αγρότης τότε μάλλον αυτός που κρατάει το κουτί είμαι εγώ. Αλλά ... ο Φόρης μωρέ ...ποιος νάναι...ποιος νάναι..;;

Μιχάλης Γ.Πασιάκος είπε...

Δυομπούλιε, αν ο Φόρης είναι 5-6 χρόνια μικρότερος από σένα (γεννήθηκε στις 3-2-1959) τότε ο πιτσιρικάς δεν είναι ο Βορβελιάτης κι εσύ κρατάς το κουτί!

Ανώνυμος είπε...

Ωντος η βαβω σου. Ο παπποκαμπισας Λυκα του Μπιρμπιλη απο πισω (θεια του Αβελ) η γυναικα του Κουρη ηαδελφη του Καμπισα Νια. Αλεκος Αναστασιαδης, Μιχοτσατσης, Γιαννη Γκωγκως παππος του Στελιου. Κουτσικα εγω σιγουρα ο κολλητηρις με το πανερι σιγουρα Φωρης σιγουρα Λυκα του Τσατση? και ο Κοτσιμας?


Βορβελιατης καλο ξημερωμα χωρις γραμματεα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2bu είπε...

Μωρέ ποιος διάολος είναι αυτός ο βορβελιάτης; Ο Γιαννηπασιάκος;
Πάνω δεξιά είναι ο Τσιρογιάννης;

Ανώνυμος είπε...

φιλε 2μπου αν θελουμε βαζουμε το λης,εγω ειμαι αλλα θελω να κρατησω την ανωνυμια μου,μην το μαρτυρας....


ΒΟΡΒΕΛΙΑΤΗΣ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ